Smoke
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
PortalIndexZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Uitleg: Verhaallijn

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Razzle
Admin en Transformator
Razzle


Aantal berichten : 5
Points : 13
Registratiedatum : 11-02-11

Over jouw smokae/mens
Leeftijd: 5000 jaar
Geslacht: Man
Relatie: Once i broke your heart. Will it ever heal again?

Uitleg: Verhaallijn Empty
BerichtOnderwerp: Uitleg: Verhaallijn   Uitleg: Verhaallijn Icon_minitimema jul 04, 2011 7:10 pm

Wat zijn verhaallijnen?
Verhaallijnen zijn bedachte verhalen die je samen met een paar anderen verzint en uitvoert in de RPG. Verhaallijnen duren langer dan één topic. Denk aan een bosbrand en alle drama eromheen. Verhaallijnen omvatten niet de hele RPG en worden (met toestemming) bedacht door leden.

Ik wil een verhaallijn aanmaken! Wat moet ik doen?
Je PBt mij met de vraag of je een verhaallijn mag aanmaken en het ingevulde lijstje. Als ik het goedkeur mag je een topic aanmaken. Je mag ook een PB naar een mod of een andere admin sturen.

Wat voor een lijstje bedoel je nou?
Naam verhaallijn: Dit is de naam van jouw verhaallijn, die ongeveer de verhaallijn omschrijft.

Inleiding (Omschrijving verhaallijn): Hier zet je de aanleiding tot de gebeurtenis/verhaallijn neer en vertel je ook wat er nu gaat gebeuren.

Deelnemers: Hier zet je de deelnemers aan de verhaallijn neer, samen met hun functie.

Topics + Gebeurtenissen (Als het kan mét link): Hier zet je de topics die meespelen neer als link, samen met de gebeurtenis.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.smoke.actieforum.com
 
Uitleg: Verhaallijn
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Uitleg: Hoe RPG je?
» Uitleg: Hoe en wat?
» Uitleg: Linkpartners
» Uitleg: Plots
» Clan Uitleg

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Smoke :: Off-Game :: The RPG :: Verhaallijn-
Ga naar: